close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    وبلاگ تفریحی سرگرمی بانو

    بازدید : 397
    سه شنبه 3 اسفند 1400 زمان : 16:26

    گفته های کارآفرینان موفق می تواند الهام بخش باشد. یکی از راه های موفقیت، الگوبرداری از افرادی است که قبلاً موفقیت را تجربه کرده اند. یکی از کارآفرینان موفق ایرانی دکتر میثم شکری ساز است. آنها بنیانگذار هلدینگ بزرگ پارس هستند که در زمینه های آموزش حضوری و از راه دور و صدور گواهینامه های مختلف از گواهینامه های ISO فعالیت می کند. در این مقاله سعی داریم با ذکر نکاتی از بیوگرافی میثم شکری ساز نکات آموزشی از مشاوره تا امکان موفقیت را به آنها ارائه دهیم. میثم شکری ساز چگونه بزرگ شد؟

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 371
    سه شنبه 3 اسفند 1400 زمان : 16:25

    گفته های کارآفرینان موفق می تواند الهام بخش باشد. یکی از راه های موفقیت، الگوبرداری از افرادی است که قبلاً موفقیت را تجربه کرده اند. یکی از کارآفرینان موفق ایرانی دکتر میثم شکری ساز است. آنها بنیانگذار هلدینگ بزرگ پارس هستند که در زمینه های آموزش حضوری و از راه دور و صدور گواهینامه های مختلف از گواهینامه های ISO فعالیت می کند. در این مقاله سعی داریم با ذکر نکاتی از بیوگرافی میثم شکری ساز نکات آموزشی از مشاوره تا امکان موفقیت را به آنها ارائه دهیم. میثم شکری ساز چگونه بزرگ شد؟

    بیوگرافی میثم شکری ساز
    بازدید : 521
    يکشنبه 3 مرداد 1400 زمان : 16:08

    اگر دانشجوی طراحی لباس هستید ، باید در خانه کتابخانه ای از کتاب های مرتبط با رشته خود داشته باشید. کتابهایی که ممکن است بارها و بارها به آنها مراجعه کرده و اطلاعات طلایی و مفید را پر کنید. در میان مباحث مختلف ، طراحی لباس موضوعی است که یافتن کتاب مفید و کلیدی در آن کمی دشوار به نظر می رسد. بنابراین ، در این مقاله قصد داریم سهولت انتخاب و معرفی برخی از کتابهای مربوط به طراحی مد و لباس را برای شما آسان کنیم که مطمئنا برای شما مفید خواهد بود.

    انواع مدل های صندلی آرایشگاه
    بازدید : 523
    شنبه 9 اسفند 1399 زمان : 18:41

    تمامی موجودات روی کره زمین به گونه ای آفریده شده اند که می توانند تا حدودی خود را با موقعیت های مختلف وفق بدهند، در واقع موجودات مختلف بدلیل تغییراتی که در زندگیشان رخ داده است دچار تغییراتی در فرم بدن یا نحوه زندگی شده اند، اما این در طول زمانی نسبتا طولانی ایجاد شده است و معمولا موجودات کمتری می توانند در زمان های کوتاه تغییر کنند.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 1267
    سه شنبه 31 تير 1399 زمان : 15:03

    تمامی وسایل گرمایش و سرمایش نیازمند پمپ ها یا اتصالاتی هستند که بدون آنها نمیتوانند فرایند سرمایش یا گرمایش را انجام دهند . پس بد نیست تا به این پمپ ها و اتصالات و نحوه ی عملکرد هر کدام نیز یک نگاهی بیندازیم .
    پمپ ها :
    تلمبه یا پمپ آب وسیله ایی است مکانیکی برای جابجایی و انتقال انواع مایعات که با افرایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین تر (حوضچه و یا مخزن) می شود. پمپ ها در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارند. پمپ ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می کنند که شامل پمپ ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می شود پمپ ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می شود.
    به عبارتی دیگر، پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند موتور گرفته و به سیال مایعی که در حال عبور از آن است منتقل می کند. در نتیجه انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند :

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 854
    پنجشنبه 19 تير 1399 زمان : 14:08

    تند خوانی چیست و چگونه می توان سرعت مطالعه را افزایش داد؟
    به کار بردن اصول تند خوانی و درک مطلب، برای مطالعه و آموزش ضروری اند. تند خوانی به مجموعه ای کاربردی از راهکار های علمی و عملی گفته می شود، که سرعت مطالعه و یادگیری را افزایش خواهد داد. با استفاده از این تکنیک ها، امکان مطالعه و یادگیری در مدت زمان کوتاه تری برای یادگیرنده فراهم خواهد شد. آموزش تند خوانی برای تمام کسانی که با مطالعه و آموزش سر و کار دارند، مورد نیاز و پر فایده خواه بود. وورکساز در این محتوا، سعی دارد اطلاعاتی راجع به تند خوانی و فوائد آن در اختیار خوانندگان قرار دهد. با ما در ادامه همراه باشید.

    به وبلاگ خود خوش امدید
    بازدید : 479
    دوشنبه 16 تير 1399 زمان : 16:13

    تعمیر یخچال سامسونگ تخصص ماست
    خرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر سامسونگ پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود. اگر یخچال فریزر سامسونگ‌تان دچار مشکل شد سریعا با مشاوران ما تماس بگیرید تا همان روز برای شما کارشناس مجرب ارسال کنیم تا خیالتان بابت یخچالتان راحت بشود.

    روش مناسب برای اندازه‌گیری و انتخاب یک کمپرسور هوا چیست؟
    بازدید : 525
    سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 زمان : 14:31

    سقف وافل


    سقف وافل یک سازه ی ساختمانی و نوین از جنس بتن است که در فضاهای با ارتفاع بیش از 12 متر استفاده می شود.در حقیقت نام سقف وافل به دلیل شباهت ظاهری با نان وافل گرفته شده است. و به دلیل ظاهر شبکه مانندش، به آن سقف مشبک هم گفته می شود.به طور معمول این سقف مسطح است و وزن زیادی در مکان هایی که از این سقف استفاده میشود، به آن وارد نخواهد شد.
    این سقف به تنهایی می تواند در زیباسازی محیط خود موثر باشد.هم چنین برای تزیین و زیبایی بیشتر میتوان از المان های نوری در طراحی داخلی آن استفاده کرد.توجه داشته باشید که در طراحی داخلی بر روی سازه هایی با این نوع از سقف،تنها باید به رنگ و نورپردازی پرداخت چرا که همانطور که گفته شد این سازه از جنس بتن است و تغییر در فرم و شکل آن بسیار سخت خواهد بود.

    پیگیری سهام عدالت با کد ملی
    بازدید : 526
    دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 15:53

    کرم شب ضد چروک اناگرین کرمی غلیظ با ساختاری غنی، به دلیل دارا بودن مواد تشکیل‌ دهنده‌ای چون Onaphyline (استخراج شده از گل مغربی و مقل ارزق یا درخت صمغ) به‌ عنوان بازسازی اپیدرم، تقویت اپیدرم و پُر کردن چروک‌های عمیق، متریکاین‌ پپتیدها با پایه مخمرهای ریز که با افتادگی پوست مقابله می‌کنند. تمرکز کرم شب ضد چروک اناگرین بر روی از بین بردن چین‌ و چروک‌ها در طول شب است. نتایج مصرف این محصول بسیار فوق‌ العاده است و در صبح روز بعد از مصرف محصول، پوست به‌ طور قابل‌ ملاحظه‌ای شفاف و صاف خواهد بود.

    ريمپ ايسيو ECU چگونه به افزايش قدرت خودرو منجر مي شود؟

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 73
  • باردید دیروز : 96
  • بازدید کننده دیروز : 68
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 1968
  • بازدید سال : 3973
  • بازدید کلی : 19527
  • کدهای اختصاصی